Πολιτική Εμπιστευτικότητας

Εναρμόνιση με τη νομοθεσία περί «GDPR»

Η Safeplace σέβεται στο ακέραιο τις προσωπικές πληροφορίες κάθε ατόμου που επισκέπτεται αυτή την ιστοσελίδα (site) της εταιρείας όσον αφορά την Πολιτική Εμπιστευτικότητας και είναι απόλυτα εναρμονισμένη με τις νέες διατάξεις από 25 Μαϊου 2018 αναφορικά με τη νομοθεσία GDPR.

Η Safeplace θα χρησιμοποιήσει τις προσωπικές πληροφορίες σας πρωτίστως για να σας παρέχει τις υπηρεσίες που έχετε ζητήσει και δευτερευόντως για να βελτιώσει τον τρόπο με τον οποίο σας εξυπηρετεί.

Επίσης, να γνωρίζετε ότι κρυπτογραφούμε και ανωνυμοποιούμε τα προσωπικά δεδομένα (με τέτοιο τρόπο ώστε να μην μπορεί να συμβεί ταυτοποίηση), όταν χρειάζεται να τα χρησιμοποιήσουμε για εσωτερικές διαδικασίες όπως το να τεστάρουμε τα συστήματά μας, να διενεργήσουμε εσωτερική έρευνα, στατιστική ανάλυση καθώς και να βελτιώσουμε τη σελίδα μας ή να δημιουργήσουμε νέες υπηρεσίες ή προϊόντα. Τις πληροφορίες αυτές, τις μοιραζόμαστε με τρίτους για την εκτέλεση και βελτίωση των υπηρεσιών μας.

____________________________

Διαμοιράζοντας τις πληφοροφίες

Δεν παρέχουμε την παραμικρή περίπτωση να μεταπουλήσουμε οποιαδήποτε πληροφορία προσωπικών δεδομένων σας σε οποιδήποτε άλλον οργανισμό ή εταιρεία – συμπεριλαμβανομένων του ονόματος, της διεύθυνσης, του email, του τηλεφώνου ή των στοιχείων της πιστωτικής σας κάρτας. Σκοπός μας να κερδίσουμε και να διατηρήσουμε την εμπιστοσύνη σας, και πιστεύουμε ότι η δήλωση αυτή είναι σημαντική για να το πετύχουμε.

Αυτό που κάνουμε είναι να μοιραστούμε δεδομένα με τις ακόλουθες μορφές εταιρειών, ως ένα βασικό κομμάτι των υπηρεσιών μας προς εσάς:

Εταιρείες που έχουν σχέση με τη μεταφορά των προϊόντων προς τον χώρο διαμονής ή εργασίας σας, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών πληρωμής, αποθήκες, εταιρείες logistics και μεταφορικές εταιρείες.
Επαγγελματίες υπηρεσιών, όπως υπηρεσίες marketing, διαφήμισης και εταιρείες παροχής υποστήριξης, βελτιστοποίησης και φιλοξενίας ιστοσελίδων, που μας βοηθούν να τρέχουμε το κατάστημά μας online και να σας κρατάμε ενήμερους για προϊόντα και υπηρεσίες.
Υπηρεσίες ελέγχου πληρωμών, τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, τις υπηρεσίες Προστασίας του Καταναλωτή και υπηρεσίες αποφυγής ηλεκτρονικής απάτης, για να μπορέσουμε να σας φανούμε χρήσιμο σε περιπτώσεις κακόβουλης χρήσης.
Εταιρείες που έχετε ήδη εγκρίνει προσωπικά διαμέσου της αποδοχής σας, όπως σελίδες social media ή αντίστοιχα κανάλια επικοινωνίας.
Υπηρεσίες παροχής προσωποποιημένων προτάσεων, για να σας παρέχουμε εξατομικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες
Στα παραπάνω πλαίσια, μπορεί να παρέχουμε σε τρίτους κρυπτογραφημένες & ανώνυμες πληροφορίες και στατιστικά χρήσης για τους χρήστες μας, κάτι που πριν το κάνουμε, θα διασφαλίζουμε ότι δεν σας ταυτοποιούν.

Άμεση Ενημέρωση για τροποποίηση ή διαγραφή των προσωπικών σας δεδομένων

Σε κάθε περίπτωση αποθήκευσης πληροφοριών θα τηρείται η διαδικασία που προβλέπεται από το Ν.2472/1997, το Ν.3471/2006 και τις Αποφάσεις και Οδηγίες της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα και θα έχετε δικαίωμα άρνησης, εναντίωσης, ή/και διόρθωσης καθώς και οτι προβλέπεται από την νεότερη νομοθεσία «GDPR». Σε περίπτωση που επιθυμείτε την επιβεβαίωση, τροποποίηση ή διαγραφή των προσωπικών πληροφοριών σας που τηρούνται από τη Safeplace, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την εταιρεία στη διεύθυνση Λεωφ. Σαλαμίνας 169 ΤΚ 187 56, Κερατσίνι, ή στο 210 4311100.

Scroll to top